Hari2 Sayang..

Daisypath Anniversary tickers

Semoga Ada Telur Berjaya Disenyawakan

Lilypie Trying to Conceive Event tickers

Thursday, 13 October 2011

BAHGIAKAN MEREKA!!!







                                                                 pic sumbangan mr google

URMmmmm comei tak? comeikan..geram kak chinta tgk..kalau la kak chinta dapat baby mcm ni..nak pelok2..cium..rasa nyer nak ngadap die jer..kak chinta memang suka sangat dengan baby tau..kalau main dengan anak2 buah tak sunyi rasa..sapa nak kasi baby kat kak chinta angkat kaki..meh ler umah kak chinta..heheheh..hadoiiii kalau ler adekan..kecik PUDURAYA, KLIA kak chinta hamparkan..heheeh ( eh! pudu skrg dh cantik..ntah2 besar pd klia)..tak kisah ler..tp kalau ade..memang kak chinta nak..nak sesangat..kak chinta sanggup tlg jg baby&ibu dr dalam perut tau..

Buat ape nak buang bayi yang tak berdosa tu...jgn ler dibuang nyer..kalau x nak jaga..cari keluarga angkat tau..bagi kak chinta..kalau adik2 bagi pada keluarga angkat..bayi adik dah selamat..hati adik2 juga tenang dalam mengharungi..menyusuri hari2 mendatang..adik2 tidak dihantui dosa2 silam..hidup kembali tenang..sebabya..adik2 dah letak anak darah daging adik2 d tempat yang selamat..Kalau adik2 buang anak2 tu..percayalah..hari2 yang adik lalui mesti dihantui dosa2 yang adik2 lakukan..yang pasti..persoalan yang menghantui adik2 x pernah padam sehingga jasad terbenam..betul tak?ye lah..mesti tertanya tanya kan..ANAK AKU KAT MN SEKARANG? MATI KER? HIDUP KER?KALAU HIDUP..DEKAT MANA?SAPA YANG JAGA?KALAU MATI..MANA KUBURNYE?SIAPA YANG KEBUMIKANNYER..ITU PN KALAU ADE ORANG YANG JUMPA..BOLEH LA DIKEBUMIKAN MENGIKUT SYARIAT..KALAU DIBAHAM DEK ANJING?URMMMM NAUZUBILLAH..minta2 semua ni tak terjadikan..moga2 adik2 akak sayang..sebelum ambil keputusan nak buang..nak campak bayi2 tu..fikirlah 200 kali..moga2 segala keputusan dapat dibuat dengan rasional..bukan mengikut nafsu..ingat tau ape yang kak chinta cakap ni..bagi ruang untuk bayi2 yang tak berdosa ni memiliki keluarga bahgia..dan sebagai ibu kandung..mesti adik gembira..sebab dah selamatkan satu nyawa..

1 comment:

~PeArL_PiNk~ said...

Kak chinta.. geram kan bila tgk baby2 yang comel ni.. tu yang Pearl pelik bila diaorg buang2 jer zuriat diaorg.. kawan Pearl pun tgh berusaha nak amik anak angkat.. tetapi skrg ni agak lambat kalau melaui JKM.. dia pun harap ade orang yang nak bagi..