Hari2 Sayang..

Daisypath Anniversary tickers

Semoga Ada Telur Berjaya Disenyawakan

Lilypie Trying to Conceive Event tickers

Thursday 13 October 2011

SELAMATKAN MEREKA TAU!!!


Salam sayang buat semua yg sudi baca luahan hati kak chinta..hr ni kak chinta sj google tgk pic bayi2 yang dibuang..Sedihnyer kak chinta tgk..memang x sanggup nak tgk sebenarnya..tp untuk entry ini kak chinta gagahkan juga dr nk melihat..tp ni la antara pic bayi yang x berdosa dan dibuang tanpa rasa simpati. Sebenarnaya kak chinta x sanggup nak letak gambar yg lagi teruk..ni kak chinta pilih antara pic yang kurang teruk..sbb x suka tgk yg mcm tu..sedih tau!!!

Adik2 yang kak chinta sayang..ingat tau..semua kita kat dunia ni melakukan kesilapan..tp masih lagi ada ruang kemaafan..kembali la kita ke jalan yang benar..Bagi kak chinta, Adik2 adalah insan terpilih..diberi ruang janin membesar didalam rahim..hingga 9 bulan..bayi dilahirkan..sanggup mengusung perut yang memboyot kesana sini..RUGI tau..9 bulan yang di lalui..bila bayi lahir dibuang tanpa rasa simpati..Adik2 sayang..9 bulan yang lalu kenapa kuat?kuat mengusung bayi didalam kandungan tanpa bapa..tp bila dah bayi di lahirkan..x sanggup melaui rencah hidup bersamanya..Ramai lagi tau kat luar sana wanita yang senasib dengan kak Chinta berubat kesana sini sebab nak merasai nikmatnya alam bayi di dalam kandungan..bagaimana sakitnya waktu melahirkan dan bahgianya menjadi ibu..tapi..tak mampu melawan takdir..hanya mampu berusaha & berdoa..

Adik2..ingt tau bayi yg di lahirkan x berdosa..kalau x sanggup nak jaga..ramai tau sanggup nak jd penjaga..jgn buang tau!!!! kalau yang dah buntu bl dpt tahu diri termengandung..fikirkan yang terbaik untuk diri sendiri dan bayi..jgn ambil jln singkat..kalau nak tahu berapa ramainya wanita senasib mcm kak chinta sanggup menjaga..menanggung kos makanan berkhasiat..kos perubatan adik2 sehingga selamat melahirkan andainya tiada arah nak dituju..jgn segan silu kak chinta sentiasa sedia mendengar apa saja masalah..asalkan anak2 yang tak berdosa dapat kita selamatkan.

PS: KALAU NAK BUAT SESUATU FIKIR2 LAH DULU, MASA SUKA..SEMUA INDAH..BILA DAH ROSAK..DITINGGALKAN MACAM SAMPAH!!! JAUHI SEKS LUAR NIKAH TAU!!!

No comments: